måndag 28 februari 2011

Ullared

Igår morse åkte jag, Mirka, Sari och Mattias till affärernas affär, Ullared. Även fast det var lönehelg så fanns det inte mycket folk. Folk fanns det så klart, men vi behövde inte köa in och till kassan köade vi bara typ 10-15 min båda gångerna som vi va där inne. Vi gjorde massa fynd och dagen var jätte rolig. Det enda negativa va att vi inte fick någon fanbild med Morgan. Måste nog ringa honom ist och bestämma en date ;)

Nu är Mirka här och ska tillbringa även denna dagen i mitt sällskap, vet inte riktigt vad vi ska hitta på...
Morgan Morgan Morgan!!!
Jag försökte skaffa lite extra pengar som trubadur,
men gitarren va lite sönder så det gick inte så bra.

Och självklart är denna låten den enda som vi har i huvudet.

1 kommentar:

  1. om vi inte kan ses så läser jag här i a f. sussu

    SvaraRadera