söndag 22 januari 2012

Flickornas dag

Igår hade jag och Elina en "flickornas dag" Vi skulle göra lite tjej grejer och denna gången bestämde vi oss för att åka och köpa kläder. Jag ville inte köpa till mig, väntar nån månad till eller så innan jag börjar tänka på vad jag skulle kunna ha på mig för nytt. Än så länge funkar joggings byxor och Nysäs t-shirt alldeles utmärkt,  haha.
Men Elina däremot, hon fick köpa kläder. Hon funderade och tittade på kläderna i affären, valde själv vad hon ville köpa och betalade själv. Det blev 3 tröjor och ett par byxor :) Efter att vi köpt kläder gick vi till ett café och fikade. Verkligen mysigt och Elina va så glad "kan vi inte ha såna här tjej dagar varje dag?" frågade hon samtidigt som hon mumsade i sig princessbakelse... Jarkko va med oss, men det va ok när han ändå bara sov :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar