tisdag 6 november 2012

Stackars bebis

Jarkko klättrar på allt nuförtiden, det ska han göra oxå, men nu känner jag mig värdelös som mamma...
Han stog så fint mot byrån i hallen igår och helt plötsligt hör vi ett jätte Bang bom... Jarkko syntes inte till och byrån hade vält. Hörde ett hysteriskt skrik och när jag lyfte upp byrån låg han där under med blod rinnandes från ögat!
Vi torkade med blöt handduk och såg att ögonlocket hade öppnat sig. Ringde sjukvårdsupplysningen och dom tyckte att vi skulle åka in o kolla honom.
Som tur va så var det inte så farligt och det behövdes inte göra nånting.
Men gud så rädd jag va!! Det hade kunnat hända vad som helst och och gått mycket mycket värre!!
Stackars liten, ögat är svullet och han ser så hjälplös ut :( i för sig så har han klättrat på byrån idag igen, så han minns nog inte ens det längre, som tur e... Men BYRÅN ÄR FASTBORRAD I VÄGGEN NU!!! Och jag ska inte vända ryggen längre!!
Min lilla plutt vad jag tycker synd om dig :(

1 kommentar:

  1. Oj, stackars liten! Ibland hinner man bara inte vara med, man är inte en sämre mamma för det. De är så snabba på att hitta på bus!!

    Tur att det gick så bra ändå.
    / Frida

    SvaraRadera