tisdag 12 februari 2013

kärlekens eller vännernas dag <3

Bara några dagar till alla hjärtans dag <3 i Finland heter den dagen "vännernas dag" och då visar man sina polare, jobbkompisar, barnen, släktingar och andra viktiga personer att man tycker om dom ist för bara den man är tillsammans med. För även fast man är singel och ensam så ska man få känna sig omtyckt på den dan!
Jag har däremot slutat fira alla <3 dag mer eller mindre. Har aldrig kännt mig speciellt viktig för nån annan än min mamma (världens bästa mamma) den dagen... Och för 3 år sen fick den dagen en helt annan mening. Det är Villes födelsedag och det ska minsann firas. Och då är inte alla hjärtans dag så viktig för mig heller längre.
MEN om nån av någon anledning vill överraska mig den 14/2 så är det fritt fram, det kommer uppskattas ;)
P.s när det gäller blommor älskar jag kaktusar och för övrigt älskar jag choklad ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar