söndag 26 maj 2013

Så här ligger det till!

Nu måste jag bara förklara några saker innan folk tror att jag e en stooooor idiot!! 
Jag och Nysä är inte tillsammans längre och har inte varit det på jätte länge! Vi håller på och försöker fixa en lägenhet till nån av oss, så att en av oss stannar i denna vi har nu. Har sökt lägenhet otroligt länge båda två. Vi båda har gått vidare med våra egna liv, men barnen tar vi hand om 50/50 och än så länge bor vi tillsammans. Nysä jobbar natt, jag jobbar dag och på kvällarna är vi med barnen om vi båda råkar vara hemma samtidigt. 
Nu vet ni hur det ligger till lite iaf. 
Nu här nån dag ska jag sluta med denna bloggen och börja med en ny och där  berättar jag mer om allt och börjar skriva igen mer regelbundet om livet. Det har varit mycket med allt detta ett bra tag, men nu hänger ni med lite bättre kanske... Nån som vill och vågar fortsätta följa mig?

1 kommentar:

  1. klart att jag följer! hoppas att DU mår bra, för så länge du gör det så gör barnen det också :)

    SvaraRadera