tisdag 31 januari 2012

BVC

Håller på att svara på era frågor, men det tar tid märkte jag. Varje gång jag öppnar datorn är det nån som ropar på mamma eller nån liten som luktar bajs och då får jag släppa allt och byta blöja, hehe... men svaren kommer så fort det blir klart!

Idag har jag och Jarkko varit i Angered och träffat Ann-Sophie och hennes lilla Jonathan som är 3 månader. Jag gillar verkligen att prata med Ann-Sophie, hon förstår precis vad jag menar med allt, behöver inte försöka förklara tusen gånger. Så gött!
Sen va även vi på bvc där Jarkko hade tid. Han växer precis som han ska och är så fin så fin :) Nu är han 52.9cm lång och väger 3940g. Sen fick jag även höra att jag är en stark ung mamma som har lyckats bra med alla barnen, det va jätte kul att höra! Gillar verkligen våran bvc sköterska, henne kan man prata med iaf och hon är inte sån som säger att man ska göra si eller så utan hon kommer med råd, men säger oxå att vi får göra som vi själv känner är bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar