onsdag 18 januari 2012

Familjen annorlunda

I den nya säsongen av Familjen Annorlunda är familjen Norrström tillbaka och tillsammans med det två nya familjerna Wahlström och Wallquist ger de en inblick i hur livet är när man har många barn. 

Familjen Norrström -  den tuffa familjen
 som varit med i programserien tre gånger tidigare.

Familjen Wahlström - "den unga kaosfamiljen"

Familjen Wallquist - "den humoristiska stormamman med familj"

Ska bli så roligt att titta på det här programmet igen.
Den börjar på måndag 30 januari, kl 20.00 på TV4.

5 kommentarer:

  1. Tack :) du har helt underbart söta barn du med... Grattis till ny tillskottet, hoppas allt gick bra :)

    SvaraRadera
  2. SV: Va skoj att du hittade in på min blogg ;) roligt! hoppas allt är bra med dig!
    Krmais

    SvaraRadera
  3. Stort tack för bebisgrattis! :)

    Och detsamma får jag säga. Grattis till er lilla sötis! Det gick fort på slutet för dej också läste jag. :)
    Hur gamla är dina barn?
    Hoppas att ni har det bra.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad kul med ny säsong! Har inte följt det så mycket innan men ska försöka denna gången. :)
    Jag blir imponerad av hur dem klarar det men man ser ju till att klara det. :)

    SvaraRadera
  5. Då har du fullt upp hör jag! :)
    Kan det ha varit så att dina bråkade mer när de var små och leker bättre nu när de är lite äldre? :)
    Ibland tycker jag mina inte gör annat än bråkar och retas. Men när de är 3 år och 4,5 så kanske det blir bättre? Eller inte...
    ;)

    SvaraRadera