torsdag 23 februari 2012

Dagens...

Idag har jag varit i stan med Ann-Sophie. Jag var i akut behov av att köpa byxor och lyckades faktiskt hitta 2 par. Vi provade även massa andra kläder, mest på skoj. Rosa tröjor, och tröjor med en hemsk päls på, tant byxor och några hattar. Bytte klistermärken på tröjorna som visade om det va S, M, L lr XL för att det skulle kännas roligare och att vi skulle känna oss mindre än vad vi är, vi skrattade så tårarna rann. Det va plötsligt jätte roligt att handla kläder, för det gillar jag inte alls egentligen. Men älskar däremot att köpa kläder till barnen :) Jarkko sov i vagnen hela tiden, så snäll och nöjd bebis som inte ville störa när mamma hade skoj och löjlade sig precis som förr i tiden :)

Nu sover Aleksi, Elina och Ville sen en stund tillbax och Nysä är i väg. Jarkko (som e otroligt pigg just nu och tittar på allt) håller mig sällskap medans jag väntar på att big brother ska börja. Har ni kollat på det? Vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar