onsdag 22 februari 2012

LCHF med Katrin

Idag har jag köpt en bok... "Dags att bli smal".  Så nu tänkte jag prova LCHF, för att bli av med dom extra kilon jag har efter alla graviditeterna. Katrin har skrivit väldigt personligt just om sin resa ifrån extra kilon, så kanske det kan fånga mitt intresse ist för massa tråkiga fakta böcker.

Annars... Vad tycker ni om Katrin Zytomierska? Jag har alltid upplevt henne som väldigt kaxig och rak på sak typen som inte vänder sig om och lyssnar på andra. Hon har sin stolthet. Ganska irriterande person som jag aldrig gillat speciellt mycket. Men nu det senaste har hon faktiskt fallit mig i smaken. Beundrar hennes mod att vara sig själv och säga precis vad hon tycker och stå för det oxå, inte många som kan det. Och hjälper denna boken mig på något sätt, så kommer jag älska henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar